Trier spikar trikiner maskar i det nya riket


Drifternas larv
Lars fån Triers nya film santi krajst har inspirerats stort av ursprungsreligioner som Heffatubbas Honken det kan man tydligt se på den kraftfylla metaforikens som används säger vår utsända på plats i Cannes fastivalen Johanna Gwerzulky. Testa att skriva något okristligt och pinga expressens Censurtjänst! Men tänk på att för allt i världen inte skriva något som är ofint på yta, det blir censurerat, de skenreligiösa fundamentalisterna har alltid brytt sig mycket om ytan precis som kosmetologin.

Censurens Dagsform?
Pinga Expressens (vår kommentar) Pingtjänst och kolla vad den sken-religiösa dogmatiken vill censurera idag för något utan att det minsta tänka på morgondagen.

Vägrändernas förpuppning
Dock är det aningens tragiskt att se hur Trier gång på gång misstolkar budskapen, men kanske är det någon typ av kultursjukdom som griper in och gör det hela mindre förståeligt säger ”biträdande-journalist-intervjuvar-journalist-på-plats” Johanna Gwerzulky och påminner om strecket under pricket över ”I” och de som kan stava sig fram till det.


Frystorkat vatten
Urvattningstekniken fungerar inte i havet säger Gordon Hertz och minns tillbaka på den gamla filmklassikern Skirare var aldrig havet. Att tortera sin publik med gamla fraser kräver lite våld och sex, eller dess motsatser. Men vad är då motsatsen till sex? Ja, där kanske ni kan lära er något skitungar tycks den helt nya genrén säga, i Cannes kallar man den än så länge: The Seeds of Language eller språkets säd, ännu oskrivna åkrar av längtande grotröskan för de här delarna av glasögonkvarken.

Frö kapselns groddsving
Kyss groddbladet i tidens morgonbad, här kommer allhelgona arslet med sitt nektarspad. En truddelutt skall de höra såsom bränt sitt ljus i båda ändarna. Med AlliBabbas rövsvamp får du tänt det på mitten igen. Skenöppenhetens stängda utrymmen är inget annat än de värsta sociala person minorna och det säger just ingen, för den som kunde ha sagt det är alltid på ett eller annat sätt bortcensurerad från det sammanhanget. Med ett eller annat rött kort som påstådd orsak från det skenheliga packet.

Hur skulle du annars kunna förklara att vissa saker aldrig eller väldigt sällan sägs? Glömskan har alltid ett mönster i de skenheliga helvetenas spräckta vatten.

Läs även andra bloggares åsikter om Realitets Biografin, biofeedback, livsloppet, ändkroppen, Tombolavevarna, Gravitationsslevar, duggregn,

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *